marți, 11 decembrie 2012

Maine

O intrebare simpla imi dadea de gandit in urma cu cateva zile: daca ai avea masina timpului, unde te-ai duce?
Intrebarea asta m-a facut sa tac. Am tras aer in piept si-am inceput sa ma gandesc. Mi-am dorit o secunda sa mai fiu copil. Bucuria unei zile acasa, alaturi de mama mea draga ar fi mai pretioasa ca orice. Dar as vrea sa trec si prin liceu, sa mai stau sa fumez pe terenul de sport impreuna cu Evelina, Oana, Anca si Ionut. M-as intoarce in casa parinteasca in ziua cand s-au despartit ai mei si-as da si sufletul numai sa n-o faca din nou..... As baga capul pe usa in odaita bunicii si-as striga "saru` manaaaaa" si-as renunta la 10 ani din viata doar sa mai traiasca ea o zi..... As trece iar prin emotiile primei relatii..... As alege alta facultate.... Alte zile norocoase. Le-as taia din calendaru` vietii p-alea care au fost niste cosmaruri.... In fata deciziilor as sta cu capu-n pamant un infinit de clipe, pana as avea curaj sa spun ce gandesc. M-as duce doar in trecut. Doar acolo gandesc c-as schimba lucruri. Viitorul........e tacere. N-am chef de el acum. Cu cat intarzie, cu-atat mai bine. Poate nici sa nu vina, sa nu-mi sune mie la usa, ca nu-s acasa. Daca-as sti ca tu astepti cu nerabdare ziua de maine, ti-as da si viitorul meu de maine. Sa fie ziua ta de 48 de ore... oricum pentru mine timpul ar fi mai bine sa stea in loc.


6 comentarii:

  1. ai scris cat 3 scriitori buni la un loc...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de frumos ai putut sa scrii <3.
    Recunosc, si eu m-am gandit de multe ori ce as face daca as reusi sa ma intorc in timp si mereu mi-au venit in cap toate greselile pe care le-am facut pana acum si toate momentele ratate de care imi pare rau...
    Un lucru e cert, daca as putea sa ma intorc in timp as fi o persoana mai buna si cu siguranta as face totul diferit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hai ma ca am facut chestii mult mai fainee..cand o sa scrii si cartea aia aa?:-) eva

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey! Am facut un miliar de lucruri frumoase impreuna!Ati fost si-ati ramas mereu cei mai buni prieteni!:)

      Ștergere