miercuri, 30 ianuarie 2013

O picatura

Se spune ca trebuie sa vezi partea plina a paharului
Ma uit la el si-l sucesc pe toate partile. In fundu` lui abia se zareste o margica. Aia-i picatura mea. Departe de-a umple macar pe jumatate paharu`, picatura mea-i ca si uscata. Am s-o respir, am s-o traiesc, am s-o plang. Am fugit o vreme-n lume, cu paharu`-n brate. Am cautat cu disperare sa vad de unde si-l umplu altii.
Poate-as fi aflat vreodata dac-as fi avut taria sa calc peste toti maracinii...dar vezi .... talpile sufletului meu nu-s de piatra. Stau in loc de ceva vreme...ma tot uit inapoi. Nici aer, nici viata, nici lacrimi. Nu mai am ce pune-n el. M-as intoarce-n alta viata. Si-o iau desculta pe urma de cioburi. Paharu` gol al vietii mele s-a facut demult tandari....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu