joi, 17 ianuarie 2013

N-am cum

Mi se bulucesc cuvinte,nu-si asteapta ca pan-acu` randu`.De cate ori inchid ochii siru`-i mai mare si cred ca-s date prin sticla pisata si-mi trec intentionat prin maxilar.De ce nu reusesc sa scriu de-aia as inchide ochii.Ca-n lumea mea de oameni orbi nu-mi zgarie nimeni lumina....N-am cum sa scriu c-am degetele reci,ca pe la 4 jumatate mi s-a pus un nod in inima pe care-l tot respir,c-as dormi in fotoliu cu o melodie pusa pe repeat,c-as vrea sa ma trezesc pe la 2-3 si sa mananc Finetti.N-am cum sa spun ca am in gat un nod de sarma ghimpata,ca la mana stanga imi tot cocleste verigheta...si dac-ar vedea mamaie ar zice ca sigur sunt bolnava de ficat da` eu sunt convinsa ca am ales o crema de maini proasta.Ca mi-as mai face-un ceai desi stiu ca nu l-as mai bea...ca si-acum am buzele crete de la primul ceai cu prea multa lamaie....ca junghiurile din tample nu m-au lasat nici dupa 3 saptamani si-ncep sa cred ca-s gandurile care-au iesit pe margini ,la lupta,inarmate cu andrele.N-am cuvinte azi sa scriu cat de multe zac in mine.Ca am o dorinta nebuna sa stau lungita la mare si sa-mi bage valurile nisip in par...c-as pleca prin toate padurile dupa niste pasari,c-as vrea sa stau la Braila pe faleza si sa adun chipuri in aparat. As vrea sa fie vara si sa dorm cu toate geamurile deschise si totusi sa ma invelesc si-n cap cu cearsafu`, sa merg 500 de kilometri cu masina doar ca sa vad un lac sau un deal...sa mananc 2 prajituri si-apoi sa-i urasc p-aia cu cofetaria!!! 
Azi as sta sa ma ploua,as calca intentionat in baltoci...as iesi in parc exact cand incep picaturile si-apoi as lesina de frica la primu` fulger!  
As asculta asta la nesfarsit....si-as mai vrea sa fiu si eu.

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu