miercuri, 31 decembrie 2014

Nu uit nimic in viata, doar iert!

Cum adica a trecut anu`? Ca eu parca ieri eram la restaurant, buclata si zambitoare langa un pahar de whisky! Cum adica s-a-ncheiat unul dintre cei mai frumosi si totodata unul dintre cei mai grei ani de pana acum? Mai am atatea de zis, port inca vii emotii pe care-as vrea sa le-mpartasesc, vorbe-apasate pe care le-as scapa printre dinti, imbratisari pe care nu le-am oferit la tinp...
A fost de-a valma. Totul a fost de-a valma. Am ras atat de mult anul asta, ca ma opream speriata si gandeam ca "sigur o sa patesc ceva, nu-i bine sa rad atata!" . Am plans de-am crezut c-am sa ma destram si-ar sa ramana din mine niste urme de lacrimi amestecate cu sange. Am calatorit, am cautat, am ales, am primit, am oferit tot ce-am avut mai bun, am suparat oameni, m-au mahnit fapte si vorbe.
In 365 de zile mi-am trait unul din cei mai frumosi ani. In 365 de zile am primit de la viata hopuri pentru care m-am tarat in genunchii sufletului meu ca sa pot merge mai departe... 
Am iubit. Am fotografiat. Am cautat linistea. Am dezamagit si-am fost dezamagita la randu-mi. Am luat din toate cate-un pic si-am incercat sa dau din ele mai departe. Am incercat sa fac tot...
Poate-o fi loc si la anu` sa-mi duc pasii mai departe pe cararea intortocheata pe care mi-am ales-o. Poate-o fi loc de putina sanatate in plus. Poate si de intelepciune. Mi-ar placea sa-mi fie alaturi oamenii de suflet ce nu m-au lasat niciodata pana acum.. Mi-ar placea sa  mai traiesc un rasarit sau un apus cu lacrimi in ochi!
Poate anul asta calatoresc mai mult. Printre oameni si povesti. 
Va multumesc tuturor ce mi-ati fost alaturi in cele mai apasatoare momente! Nu uit niciodata mana pe care mi-ati intins-o cand mi-a fost cel mai greu! Nu uit nici hohotele de ras pe care l-am impartit cu voi!
 Nu uit nimic in viata, doar iert! 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu