miercuri, 21 noiembrie 2012

Neindemanare

 N-oi fi eu singura care nu stie cine e si ce vrea, dar in momentu` asta numa` de mine stiu ! C-as plange si de mila alteia care se simte la fel de inutila cum ma simt eu acum. Ca toate se intampla cu un motiv am aflat demult cand mi se pareau toti oamenii fericiti si numai eu suparata. Pana intr-o zi cand eu radeam cu gura pana la urechi si am vazut cu coltul ochiului o femeie ce plangea....  Si-am simtit cum m-a ars pe retina fiecare picatura.... ca si eu mersesem multe drumuri cu ochii plini de lacrimi si pe langa mine se plimbau hotote...
Si azi erau hohote pe strada si la mine in cosu` pieptului era o balta intreaga..... Si maine ar sa fie iar.... ca ma impiedic din cand in cand de sforile pe care le leaga de-a latul strazii soarta asta care n-are astampar.
 De ce sa merg inainte si sa realizez ceva cand pot sa ma zdrobesc din cand in cand si sa sangerez pana mi se usuca sufletu`?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu