marți, 27 noiembrie 2012

Despre regrete

Regret ca n-am stiut cum trebuia sa fiu...Regret ca am zambit unor oameni ce nu meritau nici macar o strambatura si am tinut buzele stranse in fata celor care asteptau de la mine o sclipire in coltul gurii.Si regret ca nu pot sa zic nu cand trebuie si mi-e rusine sa spun da cand sufletul asa cere....Mai regret ca nu am eu creionul destinului,sa-mi desenez singura drumul...sa-mi pun eu in cale piedici pe care stiu ca le pot trece,sa-mi colorez eu norii in functie de cate tunete simt ca pot sa duc in ziua aia....Regret ca n-am curaj,vointa si putere!Si regret ca nu stiu cum s-o iau pe drumul care m-ar duce sus.

2 comentarii:

  1. Cam tot asa ma simt si eu acum, dupa ce am citit postarea cu masina timpului

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa m-am simtit cand am realizat ca uneori n-am stiu ce s-aleg sau mi-e fost teama sa fac ce mi-as fi dorit.:)

      Ștergere